Dial Codes & options
මොබයිල් පෙරගෙවුම් සහ Home Broadband සේවාවලට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #107# USSD code එක ඩයල් කරන්න. කරුණාකර USSD menu එකේ option number එක භාවිත කරමින් ප්රතිචාර දක්වන්න.
- Mobile Insurance (රක්ෂණ ආවරණයක් සහ තොරතුරු සඳහා ලියාපදිංචි වන්න)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 1 select කරන්න. Mobile Insurance
පියවර අංක 3 - කැමති භාෂාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - අවශ්ය රක්ෂණ සේවාව තෝරා ලියාපදිංචිවීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- Wi-Fi Calling (VoWiFi) [Voice over Wi-Fi සේවාව සක්රිය / අක්රිය කරගන්න]
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 2 select කරන්න. Wi-Fi Calling (VoWiFi)
පියවර අංක 3 - අවශ්ය සේවාව තෝරන්න ( සක්රිය කිරීම හෝ අක්රිය කිරීම)
- සක්රිය කර ඇති සේවාවන් (ඔබේ මොබයිල් දුරකතනයෙන් සක්රිය කර ඇති සේවාවන් පරීක්ෂා කරන්න)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 3 Select කරන්න. Subscribed Services
පියවර අංක 3 - සේවාවන් තෝරන්න / වැඩි විස්තර සඳහා
- My Bill සහ Credit Share කරගන්න
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. My Bill and Share Credit
පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්ය කාර්ය තෝරන්න
පියවර අංක 4 - ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීමට හෝ විස්තර ලබාගැනීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- Call Management (Call Block, Call Conferencing,
Call Divert, Call Waiting, Voice Mail, Missed Call Alerts)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 5 select කරන්න. Call Management
පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්ය කාර්ය තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සේවාව සක්රිය කිරීමට /අක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට
- eZ Cash (eZ Cash සේවාවට ලියාපදිංචි වී eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 6. select කරන්න. eZ Cash
පියවර අංක 3 - ඔබ කැමති භාෂාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - ලියාපදිංචිය සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
පියවර අංක 5 - දැනටමත් ලියාපදිංචි වී ඇත්නම් eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න
- IDD සහ Roaming (IDD සහ Roaming හා සම්බන්ධ විස්තර සහ සේවාවන්)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 7 select කරන්න. IDD and Roaming
පියවර අංක 3 -options වලින් අවශ්ය සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - විස්තර සහ සේවාව සක්රිය / අක්රිය කිරීම සඳහා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- Messaging සහ Settings(SMS Block /Divert /Auto Reply, MMS සහ GPRS Settings)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 8 select කරන්න. Messaging and Settings
පියවර අංක 3 - අවශ්ය සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සේවාව සක්රිය කිරීමට /අක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට
- ප්රවෘත්ති සහ තොරතුරු (ප්රවෘත්ති සේවා, රැකියා නිවේදන, විභාග ප්රතිඵල, අභිප්රේරණාත්මක වැකි සහ ජ්යොතිෂය සේවා)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 9 select කරන්න. News and Information
පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්ය කාර්ය තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සේවාව සක්රිය කිරීමට /අක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට
- විනෝදාස්වාදය (Ring IN Tones සහ My TV සේවාව)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 10 select කරන්න. Entertainment
පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්ය කාර්ය තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සේවාව සක්රිය කිරීමට /අක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට
- 11. ප්රතිලාභ සහ Loyalty (Star Points හා සම්බන්ධ තොරතුරු සහ ගනුදෙනු)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 11 select කරන්න. Rewards and Loyalty
පියවර අංක 3 – 1 select කරන්න. Star points
පියවර අංක 4 – අවශ්ය සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- MyDialog දීමනා (Loyalty කාණ්ඩය සහ විස්තර)
පියවර අංක 1 - #107*12*7# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 – අවශ්ය සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
මොබයිල් පෙරගෙවුම් සහ Home Broadband සේවාවලට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #107# USSD code එක ඩයල් කරන්න. කරුණාකර USSD menu එකේ option number එක භාවිත කරමින් ප්රතිචාර දක්වන්න.
- Mobile Insurance (රක්ෂණ ආවරණයක් සහ තොරතුරු සඳහා ලියාපදිංචි වන්න)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 1 select කරන්න. Mobile Insurance
පියවර අංක 3 - කැමති භාෂාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - අවශ්ය රක්ෂණ සේවාව තෝරා ලියාපදිංචිවීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- Wi-Fi Calling (VoWiFi) [Voice over Wi-Fi සේවාව සක්රිය / අක්රිය කරගන්න]
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 2 select කරන්න. Wi-Fi Calling (VoWiFi)
පියවර අංක 3 - අවශ්ය සේවාව තෝරන්න ( සක්රිය කිරීම හෝ අක්රිය කිරීම)
- සක්රිය කර ඇති සේවාවන් (ඔබේ මොබයිල් දුරකතනයෙන් සක්රිය කර ඇති සේවාවන් පරීක්ෂා කරන්න)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 3 Select කරන්න. Subscribed Services
පියවර අංක 3 - සේවාවන් තෝරන්න / වැඩි විස්තර සඳහා
- My Bill සහ Credit Share කරගන්න
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. My Bill and Share Credit
පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්ය කාර්ය තෝරන්න
පියවර අංක 4 - ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීමට හෝ විස්තර ලබාගැනීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- Call Management (Call Block, Call Conferencing, Call
Divert, Call Waiting, Voice Mail, Missed Call Alerts)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 5 select කරන්න. Call Management
පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්ය කාර්ය තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සේවාව සක්රිය කිරීමට /අක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට
- eZ Cash (eZ Cash සේවාවට ලියාපදිංචි වී eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 6. select කරන්න. eZ Cash
පියවර අංක 3 - ඔබ කැමති භාෂාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - ලියාපදිංචිය සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
පියවර අංක 5 - දැනටමත් ලියාපදිංචි වී ඇත්නම් eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න
- IDD සහ Roaming (IDD සහ Roaming හා සම්බන්ධ විස්තර සහ සේවාවන්)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 7 select කරන්න. IDD and Roaming
පියවර අංක 3 -options වලින් අවශ්ය සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - විස්තර සහ සේවාව සක්රිය / අක්රිය කිරීම සඳහා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- Messaging and Settings (SMS Block /Divert /Auto Reply, MMS
and GPRS Settings)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 8 select කරන්න. Messaging and Settings
පියවර අංක 3 - අවශ්ය සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සේවාව සක්රිය කිරීමට /අක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට
- ප්රවෘත්ති සහ තොරතුරු (ප්රවෘත්ති සේවා, රැකියා නිවේදන, විභාග ප්රතිඵල, අභිප්රේරණාත්මක වැකි සහ ජ්යොතිෂය සේවා)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 9 select කරන්න. News and Information
පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්ය කාර්ය තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සේවාව සක්රිය කිරීමට /අක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට
- විනෝදාස්වාදය (Ring IN Tones සහ My TV සේවාව)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 10 select කරන්න. Entertainment
පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්ය කාර්ය තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සේවාව සක්රිය කිරීමට /අක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න කිරීමට
- ප්රතිලාභ සහ Loyalty (Star Points හා සම්බන්ධ තොරතුරු සහ ගනුදෙනු)
පියවර අංක 1 - #107# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 11 select කරන්න. Rewards and Loyalty
පියවර අංක 3 – 1 select කරන්න. Star points
පියවර අංක 4 – අවශ්ය සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- MyDialog දීමනා (Loyalty කාණ්ඩය සහ විස්තර)
පියවර අංක 1 - #107*12*7# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 – අවශ්ය සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
මොබයිල් සහ Home Broadband සේවා හා සම්බන්ධ ක්රියාකාරකම් වෙත පිවිසීමට ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #678# USSD code එක ඩයල් කරන්න.
- Unlimited Power ප්ලෑන් (4G Video Blaster සහ Unlimited Voice ප්ලෑන්)
පියවර අංක 01 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 2 select කරන්න. පසුගෙවුම් සඳහා පෙරගෙවුම් සේවාවන්
පියවර අංක 03 - පෙරගෙවුම් ලෙස ඔබ select කිරීමට බලාපොරොත්තු වන සේවාව select කරන්න
පියවර අංක 04 – activate කිරීමට ‘Shift to Prepaid’ තෝරන්න.
- Prepaid Services for Post-paid (Prepaid data,
Roaming, local calls and Credit limit)
Step 01 - Dial #678#
Step 02 – Select Option number 2. Prepaid services for Postpaid
Step 03 – Select the required service you wish need to activate as prepaid
Step 04 – Select ‘Shift to Prepaid’ to activate
- Credit Service (Ask for Loan, Send credit, Access
Call Me - SMS/Ring Cut Services and Adjust Your Credit limit)
Step 01 - Dial #678#
Step 02 – Select Option number 3. Credit Service
Step 03 – Select the required function you wish need to perform
Step 04 – Follow the instructions to complete the transaction
- මොබයිල් ඩේටා ප්ලෑන් (Unlimited FB/WhatsApp, 4G Work and Learn, සහ මාසික ගාස්තු ප්ලෑන්)
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 4 select කරන්න. මොබයිල් ඩේටා ප්ලෑන්
පියවර අංක 03- ඔබ activate කිරීමට බලාපොරොත්තු වන ප්ලෑන් එක select කරන්න
පියවර අංක 04 –“Activate” option එක select කර ප්ලෑන් එක තහවුරු කරන්න
- My Plan (My Plan පැකේජය සක්රිය කරගැනීම සහ මාරු කිරීම)
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 5 select කරන්න. My Plan
පියවර අංක 3 - පැකේජය මාරු කිරීම සඳහා ලබාදී තිබෙන උපදෙස් පිළිපදින්න.
- සක්රිය කර ඇති සේවාවන් කර ඇති සේවාවන් ලැයිස්තුව (සේවාවන් අක්රිය කිරීමේ විකල්පය සමඟ ඔබේ මොබයිල් එකේ සක්රිය කර ඇති සේවාවන් පරීක්ෂා කර බලන්න)
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 6 select කරන්න. Subscribe කළ සේවාවන් ලැයිස්තුව
පියවර අංක 03 - ලැයිස්තුව බලාගැනීමට Option number 1 select කරන්න - View Service List
පියවර අංක 04 – ඇතැම් සේවාවන් අක්රිය කළ හැක්කේ අදාළ සේවාව select කිරීමෙන් පමණි
- Home Broadband (Data Extensions, බිල්පත් පරීක්ෂා කිරීම, පැකේජ වෙනස් කිරීම, ඩේටා භාවිතය සහ credit ඉල්ලා සිටීම)
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 7 select කරන්න. Home Broadband
පියවර අංක 03- ඔබේ Home Broadband අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර අංක 04 – අදාළ සේවාව select කර ලබාදී තිබෙන උපදෙස් පිළිපදින්න.
- මොබයිල් පැකේජ වෙනස් කිරීම (Voice පැකේජ)
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 8 select කරන්න. මොබයිල් පැකේජ වෙනස් කිරීම
පියවර අංක 3 – ඔබ activate කිරීමට බලාපොරොත්තු වන පැකේජය select කරන්න
පියවර අංක 4 – පැකේජය මාරු කිරීම සඳහා ලබාදී තිබෙන උපදෙස් පිළිපදින්න.
- Dialog Wi-Fi (Wi-Fi පැකේජ, ළඟම පිහිටි Wi-Fi Hotspots සහ ගෙවීම් සඳහා විකල්ප)
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 9 select කරන්න. Dialog Wi-Fi
පියවර අංක 03 - අවශ්ය පැකේජය හෝ information option එක තෝරන්න
පියවර අංක 04 – activate කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට නිසි උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- IDD පැකේජ මාරු කිරීම (IDD ගාස්තු, Per Minute /Second පැකේජ සහ වත්මන් පැකේජ)
පියවර අංක 01 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 10 select කරන්න. IDD Package Change
පියවර අංක 03- අවශ්ය පැකේජය හෝ information option එක select කරන්න
පියවර අංක 04 – activate කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට අදාළ පියවර අනුගමනය කරන්න
- Dialog සේවාවන් (Mobile Insurance, Wi-Fi Calling, Call Block, SMS Block, Ring in Tone සහ News Alerts)
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 11 select කරන්න. Dialog Services
පියවර අංක 03- අවශ්ය සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 04 – activate කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට අදාළ උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- පුද්ගලික ජ්යොතිෂය සේවාව
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 13 select කරන්න. Personalized Horoscope
පියවර අංක 3 –activate කිරීමට option number 1 කරන්න - More
පියවර අංක 4 – activate කිරීමට අදාළ උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- eZ Cash
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 15 select කරන්න. eZ Cash
පියවර අංක 03 - අවශ්ය සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 04 – ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීම සඳහා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- Fixed Voice Blaster ((Fixed Voice Plan සහ සක්රිය ප්ලෑන් එක පරීක්ෂා කරන්න)
පියවර අංක 01 –# 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 – Option number 16 select කරන්න. Fixed Voice Blaster
පියවර අංක 03- Home Broadband අංකය ඇතුළත් කරන්න.
පියවර අංක 04 – ප්ලෑන් එක activate කිරීමට හෝ සක්රිය කළ ප්ලෑන් එකක් පරීක්ෂා කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
මොබයිල් සහ Home Broadband සේවා හා සම්බන්ධ ක්රියාකාරකම් වෙත පිවිසීමට ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #678# USSD code එක ඩයල් කරන්න.
- Unlimited Power ප්ලෑන් (4G Video Blaster සහ Unlimited Voice ප්ලෑන්)
පියවර අංක 01 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 2 select කරන්න. පසුගෙවුම් සඳහා පෙරගෙවුම් සේවාවන්
පියවර අංක 03 - පෙරගෙවුම් ලෙස ඔබ select කිරීමට බලාපොරොත්තු වන සේවාව select කරන්න
පියවර අංක 04 – activate කිරීමට ‘Shift to Prepaid’ තෝරන්න.
- Prepaid Services for Post-paid (Prepaid data,
Roaming, local calls and Credit limit)
Step 01 - Dial #678#
Step 02 – Select Option number 2. Prepaid services for Postpaid
Step 03 – Select the required service you wish need to activate as prepaid
Step 04 – Select ‘Shift to Prepaid’ to activate
- Credit Service (Ask for Loan, Send credit, Access
Call Me - SMS/Ring Cut Services and Adjust Your Credit limit)
Step 01 - Dial #678#
Step 02 – Select Option number 3. Credit Service
Step 03 – Select the required function you wish need to perform
Step 04 – Follow the instructions to complete the transaction
- මොබයිල් ඩේටා ප්ලෑන් (Unlimited FB/WhatsApp, 4G Work and Learn, සහ මාසික ගාස්තු ප්ලෑන්)
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 4 select කරන්න. මොබයිල් ඩේටා ප්ලෑන්
පියවර අංක 03- ඔබ activate කිරීමට බලාපොරොත්තු වන ප්ලෑන් එක select කරන්න
පියවර අංක 04 –“Activate” option එක select කර ප්ලෑන් එක තහවුරු කරන්න
- My Plan (My Plan පැකේජය සක්රිය කරගැනීම සහ මාරු කිරීම)
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 5 select කරන්න. My Plan
පියවර අංක 3 - පැකේජය මාරු කිරීම සඳහා ලබාදී තිබෙන උපදෙස් පිළිපදින්න.
- සක්රිය කර ඇති සේවාවන් කර ඇති සේවාවන් ලැයිස්තුව (සේවාවන් අක්රිය කිරීමේ විකල්පය සමඟ ඔබේ මොබයිල් එකේ සක්රිය කර ඇති සේවාවන් පරීක්ෂා කර බලන්න)
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 6 select කරන්න. Subscribe කළ සේවාවන් ලැයිස්තුව
පියවර අංක 03 - ලැයිස්තුව බලාගැනීමට Option number 1 select කරන්න - View Service List
පියවර අංක 04 – ඇතැම් සේවාවන් අක්රිය කළ හැක්කේ අදාළ සේවාව select කිරීමෙන් පමණි
- Home Broadband (Data Extensions, බිල්පත් පරීක්ෂා කිරීම, පැකේජ වෙනස් කිරීම, ඩේටා භාවිතය සහ credit ඉල්ලා සිටීම)
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 7 select කරන්න. Home Broadband
පියවර අංක 03- ඔබේ Home Broadband අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර අංක 04 – අදාළ සේවාව select කර ලබාදී තිබෙන උපදෙස් පිළිපදින්න.
- මොබයිල් පැකේජ වෙනස් කිරීම (Voice පැකේජ)
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 8 select කරන්න. මොබයිල් පැකේජ වෙනස් කිරීම
පියවර අංක 3 – ඔබ activate කිරීමට බලාපොරොත්තු වන පැකේජය select කරන්න
පියවර අංක 4 – පැකේජය මාරු කිරීම සඳහා ලබාදී තිබෙන උපදෙස් පිළිපදින්න.
- Dialog Wi-Fi (Wi-Fi පැකේජ, ළඟම පිහිටි Wi-Fi Hotspots සහ ගෙවීම් සඳහා විකල්ප)
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 9 select කරන්න. Dialog Wi-Fi
පියවර අංක 03 - අවශ්ය පැකේජය හෝ information option එක තෝරන්න
පියවර අංක 04 – activate කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට නිසි උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- IDD පැකේජ මාරු කිරීම (IDD ගාස්තු, Per Minute /Second පැකේජ සහ වත්මන් පැකේජ)
පියවර අංක 01 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 10 select කරන්න. IDD Package Change
පියවර අංක 03- අවශ්ය පැකේජය හෝ information option එක select කරන්න
පියවර අංක 04 – activate කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට අදාළ පියවර අනුගමනය කරන්න
- Dialog සේවාවන් (Mobile Insurance, Wi-Fi Calling, Call Block, SMS Block, Ring in Tone සහ News Alerts)
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 11 select කරන්න. Dialog Services
පියවර අංක 03- අවශ්ය සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 04 – activate කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට අදාළ උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- පුද්ගලික ජ්යොතිෂය සේවාව
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 13 select කරන්න. Personalized Horoscope
පියවර අංක 3 –activate කිරීමට option number 1 කරන්න - More
පියවර අංක 4 – activate කිරීමට අදාළ උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- eZ Cash
පියවර අංක 01 - 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 15 select කරන්න. eZ Cash
පියවර අංක 03 - අවශ්ය සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 04 – ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීම සඳහා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- Fixed Voice Blaster ((Fixed Voice Plan සහ සක්රිය ප්ලෑන් එක පරීක්ෂා කරන්න)
පියවර අංක 01 –# 678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 – Option number 16 select කරන්න. Fixed Voice Blaster
පියවර අංක 03- Home Broadband අංකය ඇතුළත් කරන්න.
පියවර අංක 04 – ප්ලෑන් එක activate කිරීමට හෝ සක්රිය කළ ප්ලෑන් එකක් පරීක්ෂා කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
මොබයිල් පෙරගෙවුම් සහ Home Broadband සේවාවලට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #678# USSD code එක ඩයල් කරන්න.
- Daily Blaster (Voice+Data+SMS පැක්ස් සහ Daily Blaster පැකේජ)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 1 select කරන්න. Daily Blaster
පියවර අංක 3 - සක්රිය කිරීමට අවශ්ය ප්ලෑන් එක තෝරන්න
පියවර අංක 4 -“Activate” option එක select කර ප්ලෑන් එක තහවුරු කරන්න
- Triple Blaster/Unlimited පැක්ස්
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 2 select කරන්න. Triple Blaster/Unlimited Packs
පියවර අංක 3 - සක්රිය කිරීමට අවශ්ය ප්ලෑන් එක තෝරන්න
පියවර අංක 4 – select කිරීමෙන් පසුව ප්ලෑන් එක සක්රිය වනු ඇත
- Mobile Data Plans (Unlimited FB/WhatsApp, 4G Work & Learn, 4G Video Blaster, ඉන්ටර්නෙට් කාඩ්, Any Time පැක්ස් සහ ඉතිරි ඩේටා පරීක්ෂා කරගැනීම)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 3 select කරන්න. Mobile Data Plans
පියවර අංක 3 - සක්රිය කිරීමට අවශ්ය ප්ලෑන් එක තෝරන්න
පියවර අංක 4 - ප්ලෑන් එක සක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- 4G SIM 1.5 GB දීමනාව
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. 4G SIM 1.5 GB Offer
පියවර අංක 3 - සුදුසුකම් මත ඩේටා දීමනාව හිමිවනු ඇත
- Home Broadband (Data Extension, ශේෂය පරික්ෂා කිරීම, බිල්පත් පරීක්ෂා කිරීම, රීචාර්ජ් සහ ඩේටා පැකේජ් වෙනස් කිරීම)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 5 select කරන්න. Home Broadband
පියවර අංක 3 - අවශ්ය සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - අවශ්ය ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- සක්රිය කර ඇති සේවාවන් ලැයිස්තුව (සේවාවන් ලැයිස්තුව සහ අය කිරීම් බලන්න)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 6 select කරන්න. Subscribed Service List
පියවර අංක 3 - ලැයිස්තුව බලාගැනීමට Option number 1 select කරන්න. View Service List
පියවර අංක 4 - අයකිරීම් පිළිබඳ විස්තර බලන්න, Option number 2 select කරන්න. View Charging Details
- තීරු බදු ප්ලෑන් එක වෙනස් කිරීම (1 FOR 1 ප්ලෑන් සහ ඕනෑම ජාලයක්)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 7 select කරන්න. Tariff Plan Change
පියවර අංක 3 - සක්රිය කිරීමට අවශ්ය කරන තීරු බද්ද තෝරන්න
- IDD පැකේජ වෙනස් කිරීම
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 8. select කරන්න. IDD Package Change
පියවර අංක 3 - අවශ්ය පැකේජය හෝ information option එක තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- eZ Cash (eZ Cash සේවාවට ලියාපදිංචි වී eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 9. select කරන්න. eZ Cash
පියවර අංක 3 - ඔබ කැමති භාෂාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - ලියාපදිංචිය සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
පියවර අංක 5 - දැනටමත් ලියාපදිංචි වී ඇත්නම් eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න
- Dialog Wi-Fi (Wi-Fi පැකේජ්, ළඟම Wi-Fi Hotspots සහ ගෙවීම් විකල්ප)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 10. select කරන්න. Dialog Wi-Fi
පියවර අංක 3 - අවශ්ය පැකේජය හෝ information option එක තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- Dialog Services (Mobile Insurance, Wi-Fi Calling,
Call Block, SMS Block, Ring in Tone and News Alerts)
Step 01 - Dial #678#
Step 02 – Select Option number 11. Dialog Services
Step 03 – Select the required service
Step 04 – Follow the instructions to activate or to get information
- පුද්ගලික ජ්යොතිෂය සේවාව
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 11. select කරන්න. Personalized Horoscope
පියවර අංක 3 – activate කිරීමට option number 1 select කරන්න. More
පියවර අංක 4 – උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- පෙරගෙවුම් සිට පසුගෙවුම් දක්වා මාරුවීම
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 12. select කරන්න. Pre to Post Conversions
පියවර අංක 3 - Option number 1. select කරන්න. Accept
පියවර අංක 4 - ජාතික හැඳුනුම්පත, නම සහ ලිපිනය තහවුරු කරන්න.
පියවර අංක 5 - මාරුවීම සම්පූර්ණ කිරීම සඳහා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.
- ණය සේවාව (ණයක් ඉල්ලන්න, Send credit and Call Me - SMS/Ring Cut සේවාව)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 14. select කරන්න. Credit Service
පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්ය කාර්ය තෝරන්න.
පියවර අංක 4 - ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- Dialog සේවා
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 15 select කරන්න. Dialog Services
පියවර අංක 3 - අවශ්ය සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සක්රිය කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- Fixed Voice Blaster (Fixed Voice සහ සක්රිය ප්ලෑන් පරීක්ෂා කරන්න)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 16 select කරන්න. Fixed Voice Blaster
පියවර අංක 3 - Home Broadband අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර අංක 4 - ප්ලෑන් එක සක්රිය කරගැනීමට හෝ සක්රිය කළ ප්ලෑන් එක පරීක්ෂා කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.
මොබයිල් පෙරගෙවුම් සහ Home Broadband සේවාවලට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #678# USSD code එක ඩයල් කරන්න.
කරුණාකර USSD menu එකේ option number එක භාවිත කරමින් ප්රතිචාර දක්වන්න
- Daily Blaster (Voice+Data+SMS පැක්ස් සහ Daily Blaster පැකේජ)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 1 select කරන්න. Daily Blaster
පියවර අංක 3 - සක්රිය කිරීමට අවශ්ය ප්ලෑන් එක තෝරන්න
පියවර අංක 4 -“Activate” option එක select කර ප්ලෑන් එක තහවුරු කරන්න
- Triple Blaster/Unlimited පැක්ස්
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 2 select කරන්න. Triple Blaster/Unlimited Packs
පියවර අංක 3 - සක්රිය කිරීමට අවශ්ය ප්ලෑන් එක තෝරන්න
පියවර අංක 4 – select කිරීමෙන් පසුව ප්ලෑන් එක සක්රිය වනු ඇත
- Mobile Data Plans (Unlimited FB/WhatsApp, 4G Work & Learn, 4G Video Blaster, ඉන්ටර්නෙට් කාඩ්, Any Time පැක්ස් සහ ඉතිරි ඩේටා පරීක්ෂා කරගැනීම)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 3 select කරන්න. Mobile Data Plans
පියවර අංක 3 - සක්රිය කිරීමට අවශ්ය ප්ලෑන් එක තෝරන්න
පියවර අංක 4 - ප්ලෑන් එක සක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- 4G SIM 1.5 GB දීමනාව
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. 4G SIM 1.5 GB Offer
පියවර අංක 3 - සුදුසුකම් මත ඩේටා දීමනාව හිමිවනු ඇත
- Home Broadband (Data Extension, ශේෂය පරික්ෂා කිරීම, බිල්පත් පරීක්ෂා කිරීම, රීචාර්ජ් සහ ඩේටා පැකේජ් වෙනස් කිරීම)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 5 select කරන්න. Home Broadband
පියවර අංක 3 - අවශ්ය සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - අවශ්ය ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- සක්රිය කර ඇති සේවාවන් ලැයිස්තුව (සේවාවන් ලැයිස්තුව සහ අය කිරීම් බලන්න)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 6 select කරන්න. Subscribed Service List
පියවර අංක 3 - ලැයිස්තුව බලාගැනීමට Option number 1 select කරන්න. View Service List
පියවර අංක 4 - අයකිරීම් පිළිබඳ විස්තර බලන්න, Option number 2 select කරන්න. View Charging Details
- තීරු බදු ප්ලෑන් එක වෙනස් කිරීම (1 FOR 1 ප්ලෑන් සහ ඕනෑම ජාලයක්)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 7 select කරන්න. Tariff Plan Change
පියවර අංක 3 - සක්රිය කිරීමට අවශ්ය කරන තීරු බද්ද තෝරන්න
- IDD පැකේජ වෙනස් කිරීම
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 8. select කරන්න. IDD Package Change
පියවර අංක 3 - අවශ්ය පැකේජය හෝ information option එක තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- eZ Cash (eZ Cash සේවාවට ලියාපදිංචි වී eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 9. select කරන්න. eZ Cash
පියවර අංක 3 - ඔබ කැමති භාෂාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - ලියාපදිංචිය සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
පියවර අංක 5 - දැනටමත් ලියාපදිංචි වී ඇත්නම් eZ Cash ගනුදෙනු සිදුකරන්න
- Dialog Wi-Fi (Wi-Fi පැකේජ්, ළඟම Wi-Fi Hotspots සහ ගෙවීම් විකල්ප)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 10. select කරන්න. Dialog Wi-Fi
පියවර අංක 3 - අවශ්ය පැකේජය හෝ information option එක තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- Dialog Services (Mobile Insurance, Wi-Fi Calling,
Call Block, SMS Block, Ring in Tone and News Alerts)
Step 01 - Dial #678#
Step 02 – Select Option number 11. Dialog Services
Step 03 – Select the required service
Step 04 – Follow the instructions to activate or to get information
- පුද්ගලික ජ්යොතිෂය සේවාව
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 11. select කරන්න. Personalized Horoscope
පියවර අංක 3 – activate කිරීමට option number 1 select කරන්න. More
පියවර අංක 4 – උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- පෙරගෙවුම් සිට පසුගෙවුම් දක්වා මාරුවීම
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 12. select කරන්න. Pre to Post Conversions
පියවර අංක 3 - Option number 1. select කරන්න. Accept
පියවර අංක 4 - ජාතික හැඳුනුම්පත, නම සහ ලිපිනය තහවුරු කරන්න.
පියවර අංක 5 - මාරුවීම සම්පූර්ණ කිරීම සඳහා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.
- ණය සේවාව (ණයක් ඉල්ලන්න, Send credit and Call Me - SMS/Ring Cut සේවාව)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 14. select කරන්න. Credit Service
පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකිරීමට අවශ්ය කාර්ය තෝරන්න.
පියවර අංක 4 - ගනුදෙනුව සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- Dialog සේවා
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 15 select කරන්න. Dialog Services
පියවර අංක 3 - අවශ්ය සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සක්රිය කිරීමට හෝ තොරතුරු ලබාගැනීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- Fixed Voice Blaster (Fixed Voice සහ සක්රිය ප්ලෑන් පරීක්ෂා කරන්න)
පියවර අංක 1 - #678# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 16 select කරන්න. Fixed Voice Blaster
පියවර අංක 3 - Home Broadband අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර අංක 4 - ප්ලෑන් එක සක්රිය කරගැනීමට හෝ සක්රිය කළ ප්ලෑන් එක පරීක්ෂා කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.
රෝමිං සේවාවට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #103# USSD code එක ඩයල් කරන්න. කරුණාකර USSD menu එකේ option number එක භාවිත කරමින් ප්රතිචාර දක්වන්න.
- Voice සහ SMS ප්ලෑන් (Big Talk ප්ලෑන් සහ Unlimited SMS ප්ලෑන්)
පියවර අංක 01 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 1 select කරන්න. Voice සහ SMS ප්ලෑන්
පියවර අංක 03- ඔබට Activate කිරීමට අවශ්ය සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 04-activate කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- ඩේටා රෝමිං (Unlimited රෝමිං ඩේටා ප්ලෑන් USD 5 ක් සහ USD 50 කට / ඩේටා රෝමිං සේවාව අක්රිය කරන්න)
පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 2 select කරන්න. Data Roaming
පියවර අංක 3 - ඔබ සක්රිය / අක්රිය කිරීමට බලාපොරොත්තු වන ඩේටා ප්ලෑන් එක හෝ සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සක්රිය / අක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- රෝමිං සක්රිය කරගන්න (රෝමිං සේවා සක්රිය / අක්රිය කරගන්න)
පියවර අංක 01 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 3 select කරන්න.
පියවර අංක 03 - නිසි ක්රියාවලිය තෝරන්න - සක්රිය / අක්රිය කරන්න
- My Bill (බිල්පත ශේෂය)
පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. My Bill
පියවර අංක 3 - My Bill option එක select කළ විට විස්තර දිස්වනු ඇත.
- Budget Setter (රෝමිං කරන විට ඔබේ credit limit එක වැඩි කරගන්න)
පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 5 Select කරන්න. Budget Setter
පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකර ගැනීමට අවශ්ය සේවාව තෝරන්න.
පියවර අංක 4 - සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.
- අමතර සේවා (රෝමිං පිළිබඳ දැනුම්දීම සහ සුරක්ෂිතව පැමිණීමට අදාළ පණිවිඩය)
පියවර අංක 01 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 6 select කරන්න. VAS Service
පියවර අංක 03 - ඔබට ඉටුකරගැනීමට අවශ්ය සේවාව තෝරන්න.
පියවර අංක 04 - සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.
- පසුගෙවුම් සඳහා පෙරගෙවුම් රෝමිං(රෝමිං කරන අතරතුර පසුගෙවුම් ගිණුම පෙරගෙවුම් එකකට සකස් කරගන්න)
පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 7 select කරන්න. Prepaid Roaming for Postpaid
පියවර අංක 3 - ඔබගේ අවශ්යතාවය මත සක්රිය / අක්රිය කිරීම තෝරන්න.
- 2G ක්රියාත්මක නොවන රටවල් (රෝමිං කිරීමේදී 3G/4G දුරකතන අවශ්ය කරන රටවල් ලැයිස්තුව)
පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 9 select කරන්න.2G Discontinued Countries
පියවර අංක 3 - ඉහත option එක select කළ විට අදාළ රටවල් ලැයිස්තුව දිස්වනු ඇත
රෝමිං සේවාවට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #103# USSD code එක ඩයල් කරන්න. කරුණාකර USSD menu එකේ option number එක භාවිත කරමින් ප්රතිචාර දක්වන්න.
- Voice සහ SMS ප්ලෑන් (Big Talk ප්ලෑන් සහ Unlimited SMS ප්ලෑන්)
පියවර අංක 01 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 1 select කරන්න. Voice සහ SMS ප්ලෑන්
පියවර අංක 03- ඔබට Activate කිරීමට අවශ්ය සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 04-activate කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- ඩේටා රෝමිං (Unlimited රෝමිං ඩේටා ප්ලෑන් USD 5 ක් සහ USD 50 කට / ඩේටා රෝමිං සේවාව අක්රිය කරන්න)
පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 2 select කරන්න. Data Roaming
පියවර අංක 3 - ඔබ සක්රිය / අක්රිය කිරීමට බලාපොරොත්තු වන ඩේටා ප්ලෑන් එක හෝ සේවාව තෝරන්න
පියවර අංක 4 - සක්රිය / අක්රිය කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- රෝමිං සක්රිය කරගන්න (රෝමිං සේවා සක්රිය / අක්රිය කරගන්න)
පියවර අංක 01 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 3 select කරන්න.
පියවර අංක 03 - නිසි ක්රියාවලිය තෝරන්න - සක්රිය / අක්රිය කරන්න
- My Bill (බිල්පත ශේෂය)
පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. My Bill
පියවර අංක 3 - My Bill option එක select කළ විට විස්තර දිස්වනු ඇත.
- Budget Setter (රෝමිං කරන විට ඔබේ credit limit එක වැඩි කරගන්න)
පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 5 Select කරන්න. Budget Setter
පියවර අංක 3 - ඔබට ඉටුකර ගැනීමට අවශ්ය සේවාව තෝරන්න.
පියවර අංක 4 - සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.
- අමතර සේවා (රෝමිං පිළිබඳ දැනුම්දීම සහ සුරක්ෂිතව පැමිණීමට අදාළ පණිවිඩය)
පියවර අංක 01 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 02 - Option number 6 select කරන්න. VAS Service
පියවර අංක 03 - ඔබට ඉටුකරගැනීමට අවශ්ය සේවාව තෝරන්න.
පියවර අංක 04 - සම්පූර්ණ කිරීමට උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.
- පසුගෙවුම් සඳහා පෙරගෙවුම් රෝමිං(රෝමිං කරන අතරතුර පසුගෙවුම් ගිණුම පෙරගෙවුම් එකකට සකස් කරගන්න)
පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 7 select කරන්න. Prepaid Roaming for Postpaid
පියවර අංක 3 - ඔබගේ අවශ්යතාවය මත සක්රිය / අක්රිය කිරීම තෝරන්න.
- 2G ක්රියාත්මක නොවන රටවල් (රෝමිං කිරීමේදී 3G/4G දුරකතන අවශ්ය කරන රටවල් ලැයිස්තුව)
පියවර අංක 1 - #103# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 9 select කරන්න.2G Discontinued Countries
පියවර අංක 3 - ඉහත option එක select කළ විට අදාළ රටවල් ලැයිස්තුව දිස්වනු ඇත
Dialog TV සේවාවලට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #679# USSD code එක ඩයල් කරන්න. කරුණාකර USSD menu එකේ option number එක භාවිත කරමින් ප්රතිචාර දක්වන්න.
- ස්වයං සේවා (Rescan, පැකේජ් විස්තර, ණය සඳහා ඉල්ලුම් කිරීම, චැනල් සක්රිය කිරීම/අක්රිය කිරීම සහ බිල්පත් ශේෂය)
පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 1 select කරන්න. Self-Help
පියවර අංක 3 - Dialog TV අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර අංක 4 - ඔබට අවශ්ය ස්වයං සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- PIN අංකය හසුරුවන්න
පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 3 select කරන්න. Manage PIN
පියවර අංක 3 - Dialog TV අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර අංක 4 - ඔබට අවශ්ය PIN සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- පෙරගෙවුම් මූලික සක්රිය කිරීම් (Per Day TV නව සම්බන්ධතාවයක් සක්රිය කිරීම)
පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. Prepaid Initial Activations
පියවර අංක 3 - නව සම්බන්ධතාවය මිලදීගැනීමේදී ලබාදෙන CIR අංකය ඇතුළත් කරන්න.
පියවර අංක 4 - උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- ගිණුම රීචාර්ජ් කිරීම (රීචාර්ජ් කාඩ් භාවිත කර ගිණුම රීලෝඩ් කරන්න)
පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 5 select කරන්න. Account Recharge
පියවර අංක 3 - Dialog TV අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර අංක 4 - රීචාර්ජ් කාඩ් PIN අංකය ඇතුළත් කරන්න
- Per Day TV (පැකේජ සහ චැනල් පෙළගැස්ම)
පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 6 select කරන්න. Per Day TV
පියවර අංක 3 - ඔබට චැනල් පෙළගැස්ම පරීක්ෂා කිරීමට අවශ්ය පැකේජය තෝරන්න
Dialog TV සේවාවලට අදාළ කාර්ය වෙත පිවිසීම සඳහා ඔබේ මොබයිල් එකෙන් #679# USSD code එක ඩයල් කරන්න. කරුණාකර USSD menu එකේ option number එක භාවිත කරමින් ප්රතිචාර දක්වන්න.
- ස්වයං සේවා (Rescan, පැකේජ් විස්තර, ණය සඳහා ඉල්ලුම් කිරීම, චැනල් සක්රිය කිරීම/අක්රිය කිරීම සහ බිල්පත් ශේෂය)
පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 1 select කරන්න. Self-Help
පියවර අංක 3 - Dialog TV අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර අංක 4 - ඔබට අවශ්ය ස්වයං සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- PIN අංකය හසුරුවන්න
පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 3 select කරන්න. Manage PIN
පියවර අංක 3 - Dialog TV අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර අංක 4 - ඔබට අවශ්ය PIN සේවාව තෝරා උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- පෙරගෙවුම් මූලික සක්රිය කිරීම් (Per Day TV නව සම්බන්ධතාවයක් සක්රිය කිරීම)
පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 4 select කරන්න. Prepaid Initial Activations
පියවර අංක 3 - නව සම්බන්ධතාවය මිලදීගැනීමේදී ලබාදෙන CIR අංකය ඇතුළත් කරන්න.
පියවර අංක 4 - උපදෙස් අනුගමනය කරන්න
- ගිණුම රීචාර්ජ් කිරීම (රීචාර්ජ් කාඩ් භාවිත කර ගිණුම රීලෝඩ් කරන්න)
පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 5 select කරන්න. Account Recharge
පියවර අංක 3 - Dialog TV අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර අංක 4 - රීචාර්ජ් කාඩ් PIN අංකය ඇතුළත් කරන්න
- Per Day TV (පැකේජ සහ චැනල් පෙළගැස්ම)
පියවර අංක 1 - #679# ඩයල් කරන්න
පියවර අංක 2 - Option number 6 select කරන්න. Per Day TV
පියවර අංක 3 - ඔබට චැනල් පෙළගැස්ම පරීක්ෂා කිරීමට අවශ්ය පැකේජය තෝරන්න